Idag har vi varit en sväng på babyringen. Finns en massa fina saker till Liam men man har ju inte råd med allt tyvärr. Sen åt vi en god kinabuffé. Det är så himla gott med kinamat.
Bilen styrde därefter till Maxi Toftanäs. Jag köpte två receptböcker, muffins och kladdkakor. Nu ska det bakas.

Igår var vi på middag hos pappa i hans koloni. Det är så skönt att komma hemifrån lite och slippa tänka på alla måsten. Tigiz verkligen älskar att vara där, han kan springa fritt på tomten och busa med Tess.
Vi åt god mat, kycklingfilé med nypotatis och jordgubbar till kaffet.
Det blev en mysig kvällspromenad runt i området. Massa fina kolonier, man blir nästan lite sugen på att köpa en själv.
Nu ska det ätas jordgubbar och kanske se en bra film......

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar