Här har det inte funnits tid till att blogga. Vi har haft fullt upp.
Sängramen kom aldrig upp så det projektet återstår. Balkongen är tvättad och fin. Nu ska det bara planteras lite blommor.
I måndags var jag på synkontroll och det visade sig att bolaget som tillverkar mina linser samarbetar med Polarid så jag fick välja ett par solglasögon helt gratis. Jag bugar och tackar.
I
tisdags var det återträff med gruppen från babymassagen i Tirup. Det blev fika i Örtagården men den var inte långvarig för vår del. Liam var övertrött och ville inte alls sova i vagnen så han han var jätte ledsen. Så det vara bara för oss att köra hem.
På eftermiddagen körde vi ner till svärfar. Han har passat Tigiz tills idag.
Igår var Taz, Liam och jag i Ullared på Gekås. En mysig familjetur. Det blev en hel del shopping och efter 7 timmar inne i varuhuset var vi på väg hem igen. Vi trodde att Liam skulle somna i bilen på väg hem men icke! Han somnade klockan 23:30!!! Men han sov till 10:00 idag vilket var väldigt skönt.
Idag kom Tigiz hem. Som jag har saknat han!! Min lilla loppa.
Svärfar, Eva och barnen var oxå här en vända.
Imorgon är det avslutning på babysimmet sen är det sommarlov tills i augusti.
På lördag ska vi på middag hos min pappa i kolonin. Hoppas det blir fint väder.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar