tisdag, juni 30, 2009

Hell´s Kitchen

I kvällens avsnitt var det dax för final. Dom två finalisterna var Paula och Danny, båda från Florida.
Båda finalisterna har genom resans gång utvecklats otroligt mycket så det måste ha varit ett tufft beslut för Gordon att fatta. Men enligt mig så var det rätt man som vann.
Redan i första avsnittet visade denna 23-åring upp kreaktivitet och passion för matlagning.
"Denna person kommer ta sig till final" det var mina ord efter första avsnittet.
För varje avsnitt visar personen hur stark motståndare denna faktiskt är. Kan endast minnas en gång då Gordon har gett dålig kritik till vinnaren och det var ett rent slarvfel som gjordes.
"Denna person kommer garanterat att vinna" sa jag flera gånger gånger och det var just vad han gjorde, Danny vann Hell´s kitchen och är nu kökschef på Borgata Hotel Casino & Spa i Atlantic city.

Danny och Gordon

Inga kommentarer: