onsdag, juni 24, 2009

Sommarvärme

Så himla varmt det är!! Det är skönt men ibland blir det för mycket. Jag har så lätt att få migrän och det är denna värmen en bidragande faktor till för tillfället, vilket inte är så trevligt. Men man ska inte klaga utan bara njuta så länge värmen stannar. Idag har vi varit helt slut!! Jag har varit vaken ett flertal gånger inatt med Liam. Han vaknar och bara skriker rakt ut och sen gråter han. Klockan 06.30 imorse gick Taz upp så jag fick sova lite. Liam sov då också i 3 timmar. Sen tog Taz upp han så jag fick sova vidare. Så skönt det var kan jag meddela. Kvällen är densamma som igår. Han sov i 15 minuter och nu är han vaken och bara gråter och vill inte sova och inte ligga ner. Han är så otroligt trött också. Vad ska vi ta oss till, någon som har tips till oss??
Nu under sommaren är solnedgången så fin så jag lägger in en bild som jag tog igår. Kram på er.....

Inga kommentarer: