I onsdags var Liam, min mamma och jag på landet. Vi var och hälsade på min moster. Det var trevligt att träffa henne för det blir inte så ofta. Liam skojade med henne till tusen.
I torsdags hände det i så mycket, en lugn dag.
Idag har vi hälsat på Tine med familj i Helsingborg. Vi har träffat Hannes för första gången. Kul att se Nellie igen, sist vi såg henne var på Liams dop. Hon har ju blivit så stor nu. Tänk vad tiden springer iväg. Tony har vi inte heller träffat sen jag vet inte när, men han ser ut som vanligt hahaha.
Vi grillade och hade det trevligt i alla fall.
Tack för en trevlig kväll.
Liam vänder sig nu från rygg till mage utan problem. Han är så duktig så.
Nu är vi hemma och jag är slut i knoppen och ska snart nanna.....
God natt..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar