I fredags var Tess här på filmkväll. Alltid lika trevligt när hon är här!
Vi bakade muffins och åt god middag, fetaostbiffar med tzatziki, sallad och potatiskroketter.
Igår var Tess, Liam och jag en sväng på Ikea.
Liam och jag hälsade även på min mamma. Hon bjöd på jordgubbar med glass, mums!
Taz påbörjade i fredags bygget av ett trädäck på vår balkong och igår blev det klart! Det blev så himla fint!!!
Nu ska det köpas blommor så det blir ännu finare. Bild kommer senare!
Idag är det sista dagen på Taz´s semester, så tråkigt. Vem ska vi nu "bråka" med om dagarna!?
Dagen blir i alla fall lugn.
Trevlig söndag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar