Liam har idag varit hos läkaren. Han har länge tagit sig för öronen och gråtit. Har inte kunnat ligga ner utan att bli ledsen och vi har ju undrat varför. Så vi bokade tid på vårdcentralen och det visar sig att han undertryck i båda öronen. Vi ska ge han nässpray och ha högläge på sängen. Har det inte blivit bättre efter 10 dagar då ska vi återkomma och då blir det troligtvis remiss till öron näsa halsmottagningen, det kan då bli aktuellt för rör i öronen. Den stackaren har fått "mina" öron!
Eftermiddagen/kvällen spenderade vi hos pappa i kolonin. Liam var på bra humör trots det kvava vädret. Tigiz däremot var
VARM som bara den. Tungan hängde utanför och han orkade knappt ens dricka vatten, stackaren.
Det blev god middag, spagetti och köttfärssås, jordgubbar med glass och grädde till efterätt, mums!!
Det kom lite regnstänk med åska och tur var ju det för det rensade luften lite i alla fall.
Nu väntar sängen på mig!!
1 kommentar:
Så har Edvin haft det också, usch vad synd det är om våra små pluttar:-(
Kram på er
Skicka en kommentar