Tänk att det har gått 6 månader sen gullungen kom till världen. Tiden går så himla fort.
Liam växer så det knakar och utvecklas för varje dag som går......
Vi njuter av varje sekund att vara föräldrar till denna underbara lilla kille.
Liam 6 månader
1 kommentar:
Ojdå!! Hoppas att han blir bättre snart.. =) =) Oskar har nästan precis haft öroninflamation igen. men nu har jag bokat en tid på Cura kliniken hos öron speciallisten misstänker att det e något annat.. Både jag och Martin va öronbarn så det e inte så konstigt om Oskar oxå blir det,,
Skicka en kommentar