måndag, november 30, 2009

Första advent och julskyltning

Igår var det den årliga julskyltningen. Liam och jag var med mamma i Malmö och tittade på den. Här i byn hade vi också julskyltning med julmusik och det bjöds på glögg och pepparkakor. Julkänslorna börjar infinna sig så smått och längtan till julafton gör sig påmind. Första ljuset tändes igår och nedräkningen har börjat.
Dessa fina hästar fanns i Malmö

Inga kommentarer: