Årets
första dag och det är folktomt ute. En riktig slappedag.
Min man och gullunge ligger och sover. Liam vilar middag och Taz sover sin nattsömn nu då han jobbade inatt.
Så, vad har då det nya året att ge!?
Liam ska börja på dagis till hösten är det tänkt och då ska jag återgå till jobbet. Jag ska under våren läsa några småkurser hemma.
Det är vad jag vet kommer att hända under året sen får vi se vad som komma skall.
Passar på att gratulera
svärfar och
Eva till förlovningen.
Jag önskar er en god fortsättning på det nya året.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar