Denna veckan har varit seg som tusan. Jag är så trött så jag skulle kunna sova stående. Det tar på krafterna att börja jobba igen. Nu önskar jag att jag kunde ta lite semester och bara rå om mig själv ett tag, slippa alla måsten och så. Nu tänker ni säkert -men du har ju varit ledig i två år! Ja det har jag men inte har det varit någon direkt vila för det. Jag har en väldigt go´vilding som jag har underhållit och busat med hela dagarna och det är ingen dans på rosor det vet ni som har barn.
Men jag har verkligen älskat att vara hemma med han så jag klagar inte. Men lite vila för mig själv hade jag inte sagt nej till.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar