Fy tusan vad det har varit varmt idag. Inte nog med att det är varmt utomhus här inne hos oss är det rena bastun! Man kan inte vara någonstans utan att svettas. Olidligt har det varit idag.
Om man ska tro väderkartan så ska det komma lite regn under helgen och det hoppas jag faktiskt för det behövs.
På tal om helg så är detta den sista helgen som jag är mammaledig sen börjar allvaret på måndag. Ska ju jobba som semestervikarie på mitt jobb fram till den 20:e augusti sen är det Svedala som gäller.
Det känns lite konstigt att inte vara hemma med Liam men mer konstigt kommer det kännas den 2:a augusti då han ska inskolas på förskola. Hoppas bara att det kommer gå bra.
Men först ska Liam vara hemma hos mamma dom dagar både Taz och jag jobbar och det kommer han tycka om, han älskar sin mormor, hon är favoriten!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar