måndag, juli 19, 2010

Jag vill....

Visst är det jobbigt när man vet vad det är man vill men så är det tusen saker och man kan bara inte göra allt på en gång?! Frustrerande är vad det är! Jag vill jag vill jag vill så himla mycket......... Idag skulle jag vilja baka, men vad? Jag skulle vilja shoppa, men vad? Jag skulle vilja ha semester och resa bort, men hur och när? Nåja, imorgon är jag ledig så då får jag göra två saker i alla fall, vila och mysa med min goa´son hela dagen. Det kan inte bli bättre. Eller nästan, vi får en ny tvättmaskin och torktumlare imorgon och den ska invigas kan ni tro, tjooohooo. Men nu ska jag natta Liam och sen är det ryggläge i soffan.........

Inga kommentarer: