lördag, juli 17, 2010

Tack kära läsare

Vad kul att det finns några som trädde fram och berättade vem ni är, det värmer. Så jag fortsätter att skriva här på bloggen och håller er uppdaterade! Nu har jag jobbat sen i måndags och jag kan berätta att det går hur bra som helst och det är jätte kul. Tyvärr så jobbar jag hela denna helgen och är ledig först på tisdag. Jag kan lova er att det är fruktansvärt att jobba i denna värmen. Man är trött och svettig och känner sig ofräsch. Hoppas så innerligt på svalare väder. Det är så synd om vårdtagarna som är så slöa och varma och inte nog med att dom har lite ork i normala fall nu har dom ingen alls. Äter och dricker dåligt och är vimsiga, stackars människor. Över till något annat, häromdagen så låg Liam under soffbordet och tittade på barnprogram, jag tyckte att det blev lite för tyst ett tag och tittade ner, då ligger han och nannar så gott (se bild). Alldeles utslagen. Det är lätt hänt när han tidigare på dagen hade hälsat på förskolan där han ska börja. Han hittade en kompis direkt som han lekte med och ville absolut inte gå hem. Efter denna dagen så tror jag att det kommer gå hur bra som helst även om han är bland dom tre yngsta. Han har nämligen fått plats i gruppen som är i åldern 2-5år då det inte finns plats på småbarnsavdelningen. Nu är det lördagsmys med familjen innan det är läggdags. Kram på er.....

Inga kommentarer: