onsdag, juli 07, 2010

Helsingborg-Helsingör

Solsken med moln på himlen, så ser vädret ut här idag. Temperaturen har jag ingen aning om men det verkar vara lagom med värme och det kan vara skönt när vi ska åka upp till Helsingborg idag för att åka över till Helsingör. Sen får vi se hur vädret är där, men väderkartan säger solsken med lite mol och 20 grader. Perfekt väder tycker jag. Så idag ska Liam få sin första båttur och jag är väldigt säker på att han kommer att tycka det är jättespännande. Återkommer ikväll med uppdatering.

Inga kommentarer: