Som ni kunde läsa i förregående inlägg så var vi en tur i
Helsingör igår.
Det var första gången som Liam åkte båt och det gick riktigt bra. Han var alldeles ifrån sig av lycka och han stod vid fönstret under hela resan och tittade på havet och båtarna. Det blir garanterat fler båtturer.
Det var lagom mycket folk så man kunde i lugn och ro strosa omkring lite och kika i affärer.
Vädret var riktigt fint och lagom varmt, en lyckad dag helt enkelt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar