Eftersom Taz jobbade så hade vi inte direkt något inplanerat utan vi tog dagarna som dom kom.
Jo, vi hade en sak inplanerat på söndagen, vi skulle få en ny familjemedlem. Denna medlem tillhör nu oss och det är så avslappnande och man slipper vara beroende av andra när vissa saker krockar i vår vardag.
Denna nya medlem heter Volvo v40!
Idag är det min lediga dag för det är jobb hela helgen för min del. Taz är pappaledig med Liam denna och nästa vecka. Tänk, på måndag börjar Liam på dagis... Spännande!
Ha en underbar dag där ute.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar