söndag, juli 11, 2010

Skallebank och varm

Sitter med skallebank som heter duga och är alldeles genomsvettig. Regn och åska har precis hälsat på och visst det rensade luften lite men det behövs ännu mer för att det ska bli lite svalare. Imorgon är det måndag och det innebär att min mammaledighet är slut och man återgår till det vardagliga livet igen. Men först ska jag försöka sova lite i vår bastu till sovrum!

Inga kommentarer: