söndag, juli 18, 2010

Jobbhelg och svalka

Ja då var snart denna helgen avverkad på jobb, bara imorgon också sen är jag ledig på tisdag. Ska bli skönt faktiskt. Idag har det varit helt underbart att jobba, det har varit svalt! Mina kolleger och jag har njutit och inte minst våra vårdtagare. Liam har varit med sin pappa hela denna helgen och det har han tyckt om för nu är det bara pappa som gäller. Ska erkänna att det är lite skönt eftersom han har varit så mammig emellanåt, nu kan jag slappna av lite och tänka på annat. imorgon ska Liam och Tigiz vara hemma hos Liams mormor då både Taz och jag ska jobba. Gissa om dom kommer vara överlyckliga när dom ser var vi är imorgonbitti!! Nu är det strax dax för lite mat, bulgur med stekta grönsaker och pesto och kycklingfilé blir det, mums........

Inga kommentarer: