Idag har jag varit ledig som ni vet och det har varit så himla skönt. Har myst hela dagen med Liam och Tigiz.
Jag trodde vi skulle få ny tvättmaskin/tumlare idag men så fel jag hade, det är inte förrän imorgon dom kommer! Brukar skylla på lätt alzheimers när jag glömmer något hahahaha.
Imorgon ska jag jobba men bara till klockan ett, underbart.
Men nu är det dax att inta ryggläge i sängen och sova.
God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar