Jag tror jag smälter bort snart! Fy tusan att det ska vara så varmt! Varför kan det aldrig vara så där lagom varmt?
Vi var ute hos syrran i hennes koloni idag och där var minst 100 grader varmt. Vi satt rakt upp och ner och svettades, olidligt. Den enda som hade energi var Liam, han sparang näck i trädgården och busade men nu sover han helt utslagen av värme och bus.
Imorgon bär det av en sväng till stranden på förmiddagen för att sen åka till Liams morfar på eftermiddagen.
Sista mammalediga dagen imorgon, jag ska njuta riktigt ordentligt.
Nu ska vi njuta av lite hemkokt jordgubbskräm. Receptet hittar ni
här.
Go´kväll
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar