Dagen i ära har vi firat med att äta middag på El Patio med familjen. Vi är ju tre mammor i familjen. Det blev en tre-rätters meny som var himla god.
Jag fick en present av min älskade son, en parfym som jag har önskat mig.
Tack älskade gullunge, mamma älskar dig.
Liam har varit på toppenhumör hela dagen.
Min svärmor och hennes man kom förbi en sväng på eftermiddagen innan vi skulle bege oss till Malmö. Det är första gången dom är här. Trevligt när dom kommer.
Nu sitter jag här och skriver, Liam sitter i sin matstol och leker, Taz åkte till en kompis och Tigiz springer runt och är varm. För idag har det ju varit tokvarmt ute!! I Malmö var det 30 grader när klockan var 17, inte klokt!
Nu ska jag mysa med gullungen innan han ska sova.
God natt......
Liam på El Patio, go´och glad
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar