torsdag, juli 02, 2009

Hmmmm

Fy sjutton vad varmt det är. Man ska inte klaga på värmen sägs det men nu har det blivit för mycket. Man svettas t.o.m. när man sitter still!! Men vi njuter ändå.... Idag har vi faktiskt inte gjort mycket kan jag lova. Liam och jag var som längst på ICA och hämtade ut ett paket med saker som jag har beställt. Vad innehållet är håller jag hemligt ett tag till! I skrivandets stund är Taz på jobbet och övriga i familjen sover. Jag har ännu inte kommit så långt för det är omöjligt att komma till ro i värmen. Istället sitter jag och funderar på allt mellan himmel och jord. Hur tiden kan så himla fort helt plötsligt. Tänk er när man gick i skolan, då gick tiden så himla sakta. Det kändes som en evighet till sommarlovet, tills man skulle börja gymnasiet, tills studenten infann sig m.m. Nu räcker det att man vaknar så är dagen nästan slut. Man har hunnit fylla 30år och inser att man har 35 år till pensionen. Om 18 år är lilleman myndig och snart har han fru och barn och man blir farmor. Herregud vart tar tiden vägen?! Det är bara att ta dagen som den kommer antar jag och göra det bästa av den. God natt kära läsare.

Inga kommentarer: