söndag, juli 12, 2009

En dag hos mamma

Liam gosar med nallen som jag hade när jag var liten
Gårdagen spenderade vi hemma hos Liams mormor. Hans mostrar och kusiner var också där. Det blev god middag och dessert. Som vanligt charmade han alla och framför allt busade med dom. Han var på riktigt bra humör igår. Det är så himla kul just nu för han börjar verkligen få sin egen personlighet och utvecklas för varje dag som går. Han har nog börjat ställa sig frågan om varför man ska sova när man är trött?! Trött som han är så har han fått för sig att han ska vara uppe till så där kl. 23 typ. Tur är väl att han sover till kl. 9-9:30 och det säger jag inte nej till. En tanke slog mig idag att om ungefär 4,5 månad så fyller gullungen 1 år!! Helt otroligt vad tiden springer iväg.......

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja tiden verkligen fort om tre dagar blir man plutt 1år kan inte fatta det,, Allt bra med er?? Kramar