måndag, juli 27, 2009

Första tanden

Satt med Liam i knät nu ikväll. Han var lite busig och skulle bita mig i fingret. Då kände jag att det stack till. Jag kände efter och känner en pytteliten tand som är på väg upp. Inte konstigt att gullungen har vaknat alldeles förtvivlad 2 nätter i rad, det gör ju ont i munnen på han. Han stoppar allt som går att tugga på i munnen också och är lite gnällig. Det är mycket som händer nu. Igår började han klappa händerna och nu gör han det mest hela tiden med ett stort leende på läpparna. Han ålar sig fram då han inte har kommit på hur man kryper. Men fram kommer han i alla fall och snabbt går det kan ni tro. Han tycker om att stå, men gör det fortfarande med stöd, man ser ju den stora världen mycket bättre då. Han går några få steg också och tycker att det är jättekul. Men stöd då förstås! Det är full rulle här hemma nu men det är bara roligt.

Inga kommentarer: