onsdag, juli 15, 2009

Grillat är gott

Igår blev det grillat till middag och tusan vad gott det är. Flintastek, potatisgratäng och en god sallad till. Till kaffet serverades det jordgubbar med lättvispad grädde. Det kan ju inte bli bättre. Vi hade Angel och John på besök och det är ju inte varje dag man träffar dom eftersom dom bor i Holland. Det är första gången dom träffar Liam faktiskt och det gick hur bra som helt. Lilleman var på så bra humör och busade rejält hela kvällen. Blev tyvärr ingen bild tagen då jag helt glömde bort det..... Sorry....

Inga kommentarer: