Ja ni läste rätt. Idag fick jag sovmorgon och hur skönt var inte det!?
Min käre make steg upp med Liam imorse och gav han frukost och tog Tigiz på sin morgonpromenad, så jag kunde få sova lite längre.
Liam har som ni vet fått för sig att han inte ska lägga sig förrän sent på kvällen och vaknar tidigt ändå. Så man är lite mör.
Inatt somnade han inte förrän kl. 00:30 ungefär och han var så trött så ögonen gick i kors på han, men inte skulle han sova för det.
Det var guld värt att få sovmorgon....
TACK mina älsklingar för det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar