måndag, juli 06, 2009

På bättringsväg

Liam är äntligen på bättringsväg. Han är vår lilla glada, spralliga kille igen.
Tänk, han sover på natten utan att vakna och vara ledsen för att han har ont. Så himla skönt för han
Utslagen kunde komma och gå i ca 14 dagar men dom verkar redan har gett med sig. Han får Tavegyl vid behov och det har hjälpt.
I lördags fick Liam svalka av sig i sin pool. Vi ställde den på balkongen i skuggan och Liam njööööt så.
Han fick besök av sina mostrar och mormor också.
Igår var det en dag med mostrarna och mormor hemma hos Yvonne men även kusin Patrick och Helena kom dit en sväng.
Idag har vi en lugn dag framför oss.....

Inga kommentarer: