Han springer runt i sin gåstol här hemma och fort går det kan ni tro! Han är överallt och ingenstans! Vi har fått flytta på saker som har stått på golvnivå och nu har vi även fått flytta på saker i knänivå. Liam har nämligen kommit på att om man sträcker sig tillräckligt mycket så når man om man bara vill! Gullungen har långa armar.
Han har börjat säga da-da, det låter så gulligt och han älskar att sitta på mammas eller pappas axlar.
Han älskar att lyssna på Totte och Zilla med låten "Jobba som en apa" Så fort den sätts på så diggar han järnet, så himla kul att titta på han.
Här kommer två bilder som är tagna tidigare idag då han lyssnar på låten.
1 kommentar:
Men gud så söt han är:-D
Skicka en kommentar