
Dessa smarriga bullar bakade jag ikväll.
Jag använde mig av recept på vetebullar men hade även kardemumma i degen. Fyllde dom med vaniljkräm innan gräddningen. Penslade dom med smält smör och doppade dom i socker efter att jag låtit dom svalna lite.
Himla enkelt att baka så varför inte prova?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar