fredag, juli 10, 2009

Sockerbullar med vaniljkräm

Dessa smarriga bullar bakade jag ikväll. Jag använde mig av recept på vetebullar men hade även kardemumma i degen. Fyllde dom med vaniljkräm innan gräddningen. Penslade dom med smält smör och doppade dom i socker efter att jag låtit dom svalna lite. Himla enkelt att baka så varför inte prova?

Inga kommentarer: