söndag, juli 19, 2009

Svärfars födelsedag....

....har vi firat idag. Han fyllde hela 50 år. Det bjöds på kassler, potatissallad och mixsallad och kaffe efter det.
Kära läsare, jag har idag tagit min första cider på 3 år!! Ja, jag vet att det är söndag men vi var ju ändå på kalas. Kan meddela att den var god.....

Inga kommentarer: