
Då var det dax att deltaga i en ny tävling. Tävlingen pågår t.o.m. söndagen den 9/8 kl. 24:00
Denna gång handlar det om boken "Pajer". Det är både kul att baka/laga paj och dessutom få äta och njuta av den.
Så håll tummarna för mig nu kära läsare.
I högra spalten finns en länk till tävlingen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar