måndag, juli 13, 2009

Ett paket på posten

Denna fina KitchenAid assistenten kom med posten idag.
Gissa om jag är glad!? Jag är överlycklig, har länge velat ha den och nu står den i vårt kök.

2 kommentarer:

Sanne sa...

Oj oj oj....förstår att du e glad.Men den kostar ju en förmögenhet..

Tess sa...

Säkerligen dyr som fan, men det är det värt!!!! Lite avis är jag allt ;) Kram