Jag hade beslutsångest om vi skulle följa med eller inte. Men det gjorde vi och trevligt var det. Liam var hur lugn som helst. Satt i sin vagn och tittade på alla människor med stora nyfikna ögon.
Hittade tyvärr inte något jag ville ha, men det blev godisremmar och munkar i alla fall.
Det var lagom med folk och det varma vädret blev svalare framåt kvällen. Det började regna när vi var på väg hem. Vad vore Sjöbomarknad utan regn?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar