onsdag, september 16, 2009

Ännu en onsdag

Onsdag idag, fy vad tiden går snabbt. Vart tar dagarna vägen??
Igår gjorde jag lite sockerblommor, blev faktiskt nöjd med dom. Det är så roligt och avkopplande. Nu måste jag bara hitta en anledning att baka så jag kan dekorera med dom.
Liam är ju förkyld och han har tänder på gång. Kan det bli bättre!? Igår kväll var han så ledsen och grät i nästan 1h. Han ville inte äta, sova eller dricka och han var övertrött. Till slut fick jag i han lite vatten och han kom till ro i mitt knä.
Idag har han mått bättre men nu har jag åkt på halsont och är snuvig. Hoppas det inte blir något mer utav detta.
Nu ska vi titta på nya Wallander med chips och dip.
God natt

Inga kommentarer: