Mår skit idag, rent ut sagt! Är så trött i hela kroppen och har ont i huvudet. Hoppas det snart går över så man kan känna sig som en människa igen.
Liam och jag skulle varit på kalas idag, men det blev ju tyvärr inget. Har dåligt samvete för det, men vad gör man om man är dålig.
Har försökt att vila idag men det är inte så lätt när man har en liten busunge som vill leka med sin mamma hela tiden. Längtar tills Taz kommer hem så kan han ta Liam lite.
Ska snart försöka laga lite middag så vi kan äta när Taz kommer från jobb.
Sen ska jag bara slappa i soffan eller sängen.....
1 kommentar:
Skaffa Eeze, otroligt nog sa biter de pa i princip alla typers migran, Jag far personligen extrema migraner av en del av mina medeciner och de tar hand om det inom 15min =)
Skicka en kommentar