måndag, september 07, 2009

Jag blir så trött....

.... på människor som säger att man ska hålla kontakten o.s.v. Men så fort man inte hört av dom på ett tag så passar det inte längre. Jag menar man har ju ett familjeliv också och ibland kanske inte tiden räcker till. Bara för det betyder det inte att man inte vill ha kontakt längre! Det finns tillfälle då man har hört av sig gång på gång och inte fått svar tillbaka och då undrar jag hur mycket tid ska man lägga ner? Jag är så trött på att höra av mig till folk som ändå aldrig svarar! Nu är det slut med det, vill ni ha tag på mig vet ni var jag finns!

1 kommentar:

Angel sa...

Forstar hur du kanner det, Har samma problem jag och John, Alla vill att vi kontaktar dem nar vi e i Sverige men det e i princip bara du och Taz som haller kontakt med oss over natet nar vi e hemma i Holland.

/Styrke kramar