tisdag, september 29, 2009

Muffins

Kladdkakemuffins med geléhallonfluff har jag bakat idag. Det var mumsigt, men jag tyckte att chokladsmaken dominerade lite för mycket. Nästa gång blir det naturella muffins med geléhallonfluff.

1 kommentar:

Tess sa...

Gaaahhhh (dreglar)

Men har faktiskt varit duktig och bakat lite själv och tagit med till jobb idag :)