Då var det dax för årets Idol att dra igång. Fanns ett par "artister" som stack ut. Får se om nån av dom blir en favorit.
Det var även dax för Hell´s Kitchen och det gillar vi!! Men vilka missar dom gjorde. Var och en ska presentera en speciallrätt för Gordon och en av dom var ju bara så pinsam! Hur sjutton kan man servera fattiga riddare!? Tjejen som gjorde det såg dessutom inte ut att skämmas för det.
Det var även en gammal deltagare som fick en ny chans, Robert. Han fick avbryta förra säsongen p.g.a. hälsoskäl.
Det verkar hetta till ganska bra denna säsongen. Nästa avsnitt såg väldigt spännande ut så det kommer jag inte missa en sekund av!
Dax att nanna kudden
1 kommentar:
Haha nu har jag oxå sett första avsnittet av HK - sinnes människor (vissa av dem).
Skicka en kommentar