måndag, september 07, 2009

Spontant besök

Idag åkte vi till svärfar bara så där. Vi hade inget att göra och skulle egentligen bara köra en runda. Men det är alltid lika trevligt att träffa han. Det är ju inte så ofta det händer, tyvärr...... Nu är vi hemma igen och det är snart dax att nanna. Jag är så trött så jag skulle kunna sitta och sova och då är man nog trött, eller?! Vår lille gullunge var ganska trött hos sin farfar, men tror ni han är det nu? Nej nu är han pigg som en mört!! Tisdag imorgon och då börjar Idol och Hell´s Kitchen. Kan inte bli bättre, det blir underbara tisdagar framöver. Natti....

Inga kommentarer: