tisdag, september 22, 2009

Snart frisk

Känner mig mycket bättre idag faktiskt, men är jag inte helt bra. Men det verkar gå på rätt väg i alla fall. Vår lille son har börjat strula med sömnen. Han kan vara så otroligt trött men ska inte sova! Igår somnade han vid 20:30 och sov till 02:30, då tyckte han att vi skulle stiga upp. Aldrig i livet sa jag. Taz fixade lite välling till han och efter mycket om och men så somnade han till slut. Min första tanke var att då sover han kanske lite längre idag, men icke. Klockan 8 skulle vi stiga upp. Nu är det ju inte så himla tidigt men jag önskade att vi kunde ha sovmorgon en dag i alla fall. Men jag ska inte klaga, han är alltid så go´glad. Nu ska jag laga middag.

Inga kommentarer: