Efter nästan
2 veckor så kommer jag äntligen fram per telefon till Läkarhuset Ellenbogen i Malmö!! Helt sjukt. Just därför skiter jag rent ut sagt att ringa till sjukvården i dagens läge. Antingen så kommer man inte fram eller så är sköterskan man pratar med nonchalant. Det är inte ofta jag behöver uppsöka läkare och tur är väl det!
Men jag undrar varför sjukvårdspersonalen har blivit så otrevliga på sistone? Jag vet att dom drar in på personal och att det är tufft för personalen som är kvar men säg var dom inte drar in personal idag? Ska man verkligen behöva vara otrevlig mot patienterna för det? Jag tycker
inte det!
Nu har jag i alla fall fått en telefontid med min läkare imorgon och det uppskattas väldigt mycket!
Ikväll är det fotboll på tv, sen är det Idol och därefter är det Fråga Olle dokumentären. Vilken superkväll......
1 kommentar:
O.o bara 2 veckor det var snabbt, jag har klyddat runt i systemet nu i 9manader utan nagon vidare lycka.
Och det med otrevlig det e en av arbetskraven precis som kommunalare maste veta minst 57satt att hanga emot redskap och se ut att arbeta medans de i sjalva verket inte gor ett skit =P
Skicka en kommentar