onsdag, september 23, 2009

Bakat

Hembakat är det bästa som finns och jag älskar ju att baka. Idag blev som bekant chokladbollar och drömmar. Chokladbollarna överlämnades till systersonen som jag tror sitter och smaskar i sig ett par stycken nu.
Drömmarna stannade hos oss.

Inga kommentarer: