onsdag, september 23, 2009

Det känns...

.... som julafton. Igår var hemma hos Liams moster Lena. Han fick en höstjacka, mössa, vantar, halskrage, raggsockar och strumpor. Det märks att hans mostrar är måna om den lille gullungen Liam säger: Tack moster för kläderna. Idag har vi varit på återbesök hos öronläkaren med Liam. Det såg så fint ut och Liam var hur duktig som helst. Han fick ett litet klistermärke med sig hem.
Snart ska jag baka drömmar och chokladbollar. Chokladbollarna är ett önskemål från systersonen Alex.
På återseende.....

Inga kommentarer: