Mådde mycket bättre idag när jag vaknade men efter frukosten började jag känna mig väldigt yr och hade lock för örat.
Försökte komma fram till vårdcentralen men det var ju lättare sagt än gjort. Till slut gav jag upp och väntade tills jourcentralen i Lund öppnade kl. 17. Där kom jag fram med en gång och fick tid kl. 17:15. Gissa om det blev full fart till bilen?! Jag har fått vätska bakom trumhinnan och är svullen i hörselgången. Min förkylning har tydligen varit rejält kraftig enligt läkaren med tanke på att jag är öm i hela huvudet. Har fått nässpray med cortison och nu hoppas jag på tillfrisknande snabbt!
Liam har idag fått smaka pannkaka och det tyckte han var mumsigt. Ännu godare var det nog när han fick äta själv.
Nu sover min lilla gullunge och jag ska titta lite på tv och mysa med mannen....
God kväll
1 kommentar:
Usch då..Krya på dig..här har vi också öronproblem.Alexandra har öroninflammation för andra gången på knappt 2 v...Mindre kul...
Skicka en kommentar