.. är jag men är ännu inte helt frisk. Men jag känner mig bättre än igår och det är jätteskönt.
Jag har varit ute en runda idag med Taz och Liam. Tigiz är hemma hos min mamma sen igår då Taz jobbar denna helgen. Igår var min syster här och lekte med Liam så att jag kunde vila lite. Dom busade och hade jätteroligt.
Idag har Liam fått en massa kläder av sina mostrar. 2 st pyjamaser, 2 par byxor, 3 st långärmade tröjor och en 1 st huvtröja.
Liam säger:
Tack så mycket mina kära mostrar.
Nu ska jag leka lite med min gullunge......
1 kommentar:
Hej! Jo det kändes mycket konstigt med samtidig mycket skönt att komma tebax till vardagen.. inte en massa barn snack =) ha ha Jag ska hälsa till mamma.. skönt att du är på bättringsvägen.. =) kramar
Skicka en kommentar