... är det inte så det heter!? Men det kan jag tyvärr inte hålla med om idag.
Vi var på väg till babysimmet men fick vända hem igen då jag blev dålig i migrän. Detta är tredje anfallet på en vecka och det har aldrig hänt mig innan. Men det är jobbigt.
Nu mår jag bättre, har ätit och tittat på en film. Ska snart lägga mig för natten.
Så denna fredag har inte varit särskilt härlig. Hoppas att morgondagen blir bättre åd det är kalasdax hos min tjejkompis son.
Natti.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar