tisdag, september 15, 2009

Lille Liam

Liam är förkyld men ändå ganska go´och glad. Det händer mycket i hans utveckling, han kan peka, han nästan reser sig från sittande till stående, håller flaskan själv när han dricker, äter smörgås själv (har gjort det sen han var 6mån) Nu har han även börjat visa intresse för att äta all mat själv. Får han inte det så blir han jättearg! Jag tror inte att det dröjer länge till innan han kan gå själv, han älskar att gå med stöd. Han kryper ju inte för det gillar han inte utan han kasar sig fram istället. Måste vara jobbigt kan man tycka. Dammsugaren bara älskar han. Det blir liv i luckan när han ser att mamma plockar fram den. Han ska helst gå i sin gåstol så han kan springa efter och hjälpa till. Då ska i inte tala om att bada. Finns nog inget som Liam gillar så mycket som det. Han blir helt lyrisk när han hör att det tappas upp vatten i badkaret. Men allt detta är så himla kul. Synd bara att tiden går så fort.....
Hjälper mamma och dammsuga

Inga kommentarer: