Har inte varit så aktiv på nån dag eftersom jag har haft migrän.
Men vi har haft lite kul i vår vardag ändå.
Igår var Taz, Liam och jag inne i Malmö och inhandlade nya mattallrikar på Cervera. Jag fick presentkort där när jag fyllde år.
Därefter åkte vi till Tirups örtagård. Där är så himla mysigt att fika. Liam fick syn på en liten katt som han tyckte var intressant. Roligast var nog att lura den med skeden. Katten trodde att han skulle få mat.
Efter en mysig fika bar det av hemåt en stund för att sen åka till systersonen och hans flickvän. Hon fyllde år i lördags så vi firade henne igår. Det bjöds på tacos och chokladkaka till kaffet.
Nu ska jag vila lite hade jag tänkt. Har endast sovit 3,5h eftersom jag spenderade ett par timmar på akuten igår med en nära anhörig.
Liam i Tirups Örtagård, tagen med mobil.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar