söndag, augusti 30, 2009

Migrän

Dagen började bra men slutade med migrän på förmiddagen. Inget kul alls. Det var bara att lägga sig och vila. Framåt eftermiddagen började jag må bra igen. Det blev pizza till middag idag och jag har bakat chokladbollar som vi ska mumsa på sen..... Idag kröp Liam en liten bit, men tror ni att han gör det igen? Nej! Den här lille gullungen är envis, han kasar sig hellre fram hahaha..... Nu ska jag natta Liam och sen mysa i soffan, kanske framför en film med maken min. God natt

Inga kommentarer: